miercuri, 12 octombrie 2022

Matematica Aplicata in Crearea Lumilor Virtuale (7-17 ani)




DigiMathArt este un curs care se bazeaza pe o metoda de predare a matematicii prin aplicatii practice, utilizind instrumente digitale, precum aplicatii de grafica, motoare de creare a jocurilor, sau programare (Unity 3D+C#, Processing-Java). Metoda are numeroase beneficii, precum dezvoltarea inteligentei, simtului practic, gandirii vizuale si algoritmice s.a. Are totodata si un efect terapeutic, fiind recomandata nu doar pasionatilor de matematica, ci si copiilor care nu au sau au pierdut pasiunea pentru matematica.
Are totodata si rol de indrumare profesionala pentru viitorii programatori, ingineri, arhitecti, designeri etc, deoarece este o adaptare la nivel de scoala si liceu a conceptelor de matematica si programare de facultate, din spatele aplicatiilor de grafica 3D, dar si a conceptelor de modelare parametrica utilizate in acestea.

Unul dintre module este Matematica Aplicata in Crearea Lumilor Virtuale (7-17 ani)
Acest modul presupune construirea unor obiecte, pe baza primitivelor geometrice (cub, cilindru, sfera...), prin modelarea proprietatilor acestora (pozitii, rotatii, scalari), pe baza unor concepte matematice.
Se lucreaza pe o platforma proprie, care imbina mai multe concepte, precum:
-platforma pentru creare a jocurilor: este o simplificare a editorului din Unity 3D, ceea ce le faciliteaza invatarea ulterioara a acestuia si a altor platforme similare, aplicatia avind astfel si un rol in indrumarea profesionala:
-mediu multiplayer: le permite copiilor sa interactioneze intre ei, sa lucreze impreuna si sa invete unii de la altii
-editor matematic: permite editarea formulelor si operatiilor algebrice
-modelare parametrica: permite crearea formelor complexe prin modelarea suprafetelor sau prin modelarea simultana a mai multor primitive/sau



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu